Motivul pentru care sigla Ferrari este un cal

După cum a declarat Enzo Ferrari, creatorul firmei de mașini, „Povestea calului rampant este simplă și fascinantă”.

Și este că originea logo-ului mărcii Ferrari se află în calul pictat pe fuselajul avionului de luptă pilotat de Francesco Baracca. Baracca, un erou italian al Primului Război Mondial care, după zeci de victorii, a fost ucis în municipalitatea Montello.

În 1923, Enzo a câștigat primul circuit Savio din Ravenna. Acolo l-a cunoscut pe contele Enrico Baracca, tatăl ilustrului aviator. Și mai târziu mama sa, contesa Paolina Biancoli. Ea i-a cerut să folosească calul fiului ei ca ecuson pentru mașinile lor. Ei bine, l-a asigurat că îi va aduce noroc.

Enzo Ferrari, creatorul firmei de automobile Ferrari. Imagine amabilitate Tentulogo

Enzo Ferrari, creatorul firmei de automobile Ferrari. Imagine amabilitate Tentulogo

Enzo l-a ascultat și a păstrat culoarea neagră originală a animalului. La care a adăugat un fundal galben, reprezentativ pentru orașul său natal Modena.

Și este faptul că marca logo-ului cailor, fondată în 1929 și dedicată fabricării de mașini de competiție, a petrecut câțiva ani creând modele sportive pentru toate publicurile.

Datorită succeselor sale de curse cu motoare impresionante, sisteme de aerodinamică de ultimă generație și cea mai înaltă tehnologie din lumea auto, Ferrari este unul dintre cele mai spectaculoase mărci auto. Cu o reputație câștigată de-a lungul anilor.

 

Sursa: kipupress

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *